♥♥ღ•☆☆•عشق دروغه☆☆•.ღ♥♥







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





نفرین

افرین به عشق به عاشقی .نفرین به بخت و سرنوشت . به اون نگاه که عشقتو . تو سرنوشت من نوشت . نفرین به من نفرین به تو . نفرین به عشق من و تو . به ساده بودن منو . به اون دل سیاه تو..........



نظرات شما عزیزان:

ساعت13:31---17 آذر 1391
سلام آتنا کجایی؟چرا نیستی دیگه طرف ما نمیای


hamed
ساعت12:18---12 آذر 1391
سلام دوباره
منم تبریزیم اما مشهد میشینم
الان تبریزم


حامد
ساعت16:34---11 آذر 1391
سلام آبجی
من موندم پس چرا تو عاشق یه همچین کسی شدی
وللش اصلا حرفشم نزن از کجایی چند سالته
بزرا حدس بزنم
16سالته از قم
رشتتم تجربی یا ریاضی فیزیکه
درسته؟
من پروفایلم هستش برو بخون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط atena در 12:13 | |